Alla inlägg den 20 december 2010

Av Katja - 20 december 2010 22:28

  Hela gänget från ung och bortskämd


  

Tim-Joel skulle helt klart vunnit tycker jag, vem har du som favorit?


Åh blev så irriterad på att Tim-Joel åkte ut ur Ung och bortskämd. Det var ju han som gjorde allt och skulle ha vunnit. Suck! Blev gött irriterad på föräldrarna, speciellt Paulinas och Karolinas för de två gör ju inte speciellt mycket i huset känns det som. Aja, jag tycker iaf T-J var en solklar vinnare!


Nu ligger jag i sängen med min lilla ögonsten :). Blev alldeles för sent men men, blir så ibland.
God natt, pusselipuss

Av Katja - 20 december 2010 17:46

Jaha, då var mellanmålet uppätet och jag är fast i soffträsket. Man ska inte sätta sig i soffan när man har kommit hem från jobbet. Nu är jag helt slut vill bara ligga i soffan inte alls sugen på att gå ut och rida. Men ska försöka ta tag i mig själv nu.

1, 2 och tre, upp och hoppa Katja!

Pusselipuss

Av Katja - 20 december 2010 14:11

Suck, jag verkar helt kommit av mig med det här med lunch. Först så glömde jag av tiden så det blev alldeles för sen lunch, närmre 13,30 och sen när jag kom upp till matsalen så såg jag att jag hade glömt själva tacogratängen, lyckat? Så min lunch idag blev grönsaker, taco chips och en risifrutti. Inte alls bra, vet att jag kommer få igen det. Bättre planering imorgon!

Skräpning Katja.


  


Som tur var kom jag ihåg min bok, så mysigt att sitta och läsa. Man slappnar av så mycket mer tycker jag och släpper allt annat för en stund. Just nu läser jag Mina hemligheter av Sofie Kinsella, den är som hennes andra böcker, men jag tycker om det!


Pusselipuss

Av Katja - 20 december 2010 11:32

Rätt skönt att vara tillbaka måste jag säga, slippa känna sig handikappad och dålig. Mycket att göra på jobbet och har skett en hel del omstruktureringar när jag har varit borta. Så nu är jag ledare på min avdelning, känns mycket bra måste jag säga. Att planera upp dagen och bestämma passar mig som handen i hansken ;).

Haha, nu ska jag göra lite pappers- och datorarbete, soft!

Pusselipuss

Av Katja - 20 december 2010 07:34

Yes, då var man tillbaka på jobbet! :) Känns bra, jag tycker ju om att jobba. Dock är det helt kaotiskt och galet mycket att göra. Men jag försöker ta det lugnt och inte stressa, måste ju ta hand om mig :).

Men det är bäst att jag försöker jobba på.

Vi hörs senare och hoppas ni får en bra måndag.

Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards