Alla inlägg den 25 december 2010

Av Katja - 25 december 2010 14:35

Yes, nu har Ankis bors familj dundrat in och även hennes mamma. Så jag kröp ner i sängen och tänkte vila en stund. Blev för mycket dalamål för mig plus två hyperaktiva ungar. Sängen kändes mycket bättre då måste jag medge, tänkte ta upp min bok lite och mysa :). Julen är allt bra härlig. Ikväll blir det utgång är det tänkt, får se lite hur min kropp klarar av det men jag håller tummarna! :D


Pusselipuss

Av Katja - 25 december 2010 11:50

Jag är helt slut efter gårdagen (A). Men grymt lyckad jul måste jag säga, massa massa fina julklappar, bla en ny mobil :). Så jag ska förjul, försöka få igång den och vila idag :P. Nä men fixa stallet också. Ikväll blir det utgång också. Kommer lite bilder från igår sen, har inte orkar lägga upp dem än bara (A).

Hoppas ni hade en underbar julafton, jag berättar mer om min senare :).

Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards