Alla inlägg den 9 december 2010

Av Katja - 9 december 2010 21:06

Ja, len hud vill väll att tjejer ha. Min favorit serie just nu för att uppnå len hur är Ldb vitalizing silk. Jag har peeling, shower och lotion från samma serie.

 

Vilket är ju bra eftersom de luktar likadant, och den här serien luktar verkligen gott! Nä men jag tycker de är jätte bra! Jag vill använda de mer och sköta om min hud mer än jag gör. Men jag använder peelingen ungefär en gång i veckan, man känner sig extra ren och fräsch efter man har skrubbat sig. Min ambition är väll att smörja in mig med lotion 1 gång/dag nu under vintern för man blir ju så himla torr. Men jag kanske lyckas göra det 4 gånger/vecka i alla fall. 


Nu ska jag kypa ner i sängen och smörja in mig, men först ut och ge hästarna lite kvällsmat :). 

Nattinatti 

Pusselipuss

Av Katja - 9 december 2010 20:19

Nä nu är det slut deppat! Har piss ont i magen efter att ätit en gudomligt god rostad macka. Tyvärr var det nog inte värt smärtan. Men nu tänkte jag försöka plocka i ordning lite på mitt rum innan jag gör i ordning mig för sängen. 
Jag har en förmåga att verkligen stöka till det när jag är hemma, man bara tar fram massa grejer och lägger överallt (A).

Imorgon tänkte jag försöka ta tag i min utvärdering av mina mål 2010 och sätta nya mål inför 2011. Så får vi se vad det slutar med :). Alltid kul och energi givande att planera och drömma!

Måste skriva en handlings lista till pappa ikväll också. Jag vill ha massa glass och frysta grönsaker (A). Min nyttiga kost :P.


Hoppas ni har en bra kväll

Pusselipuss

Av Katja - 9 december 2010 17:43

Ja, nu sitter det en mycket besviken tjej och bloggar. Inget bra besked hos läkaren, blir fortsatt sjukskriven en vecka till, that sucks!

20 år och sjukskriven. Det är typ min mardröm! Jag vill inte vara sjukskriven! Men jag ska försöka göra det bästa av det, får se vad det blir men men :P.

Jag kan inte göra något åt att jag är sjuk, that's life. 


Pusselipuss

Av Katja - 9 december 2010 13:11

Var nog ingen bra idé att åka in till Skövde :(. Magen är nog värre nu, skönt att snart få åka in i alla fall. Första gången jag längtar efter att åka till sjukhuset. ¨

Köpte bra onödiga saker i Skövde nästan

  

Nya VR ett måste när man är sjuk. Sen en nattkräm från Nivea, budget alternativen funkar alldeles utmärkt för mig :). Tre nagellack från Depend nr: 104, 206 och 201. Tycker verkligen om färgerna. En maskara från Nivea, det är som två i en, ska testa så får vi se vad jag tycker och sen också ett nytt läppglans fån Nivea som jag redan älskar!


Nu ska jag kurera mig i soffan, börja kolla på någon film igen kanske?

Pusselipuss

Av Katja - 9 december 2010 10:32

Väldigt trött på min mage som fortfarande gör förbaskat ont! Men har pratat lite med mamma, skönt, då släppte lite i alla fall. Ska in till vårdcentralen i eftermiddag igen, bara hoppas på att de gör mig frisk!

Jag vet att jag ska ta det här som en lärdom och att jag ska lära känna min kropp osv osv. Men jag hatar det, jag vill klara av allt! Jag vill så otroligt mycket så det knäcker mig väldigt hårt att jag kanske inte gör det. Men jag tänker inte ge mig, jag ska klara av det, bara på ett annat sätt och försöka ta hand om mig själv under tiden. 

Tänkte försöka ta mig till Skövde en sväng och väldigt shoppingsugen! 

Pusselipuss

Av Katja - 9 december 2010 07:54

Ingen bra start på den här dagen. Vaknar och har fortfarande lika fucking ont i magen och mår illa. Så nu har jag kollat runt lite bloggar, face, mailen och aftonbladet. Så jag tänkte krypa ner i soffan med mitt gosiga täcke och kolla på massa bra program jag spelade in igår, greys, bonde söker fru, PH. Sen vet jag inte om det var något mer. Klockan 9,30 så kommer städerskan, får se vad jag ska hitta på då. Sådär kul att ligga hemma och vara sjuk när hon springer runt och städar (A).


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards