Alla inlägg den 14 december 2010

Av Katja - 14 december 2010 21:39

Ja herregud vilken dag. Jag har ju hunnit vänja mig vid att ligga i soffan hela dagen och om jag skulle göra något så var det stallet typ. Idag har det varit fullt upp! Åkte ju till Skövde med Anna vid 11,30, kom hem där ifrån 16! Vi båda hade sjukt lyckad shopping måste jag säga. Jag är nu helt helt klar med årets julklappar! SKÖNT! Ska bara slå in de sista och skriva på dem :). Anna gjorde mer än hälften av sina idag och jag hittade lite smått och gott till  mig själv, slänger upp lite bilder på det imorgon tänkte jag :).

Direkt efter jag kom hem så slängde jag bara alla påsarna på sängen och kastade i mig lite yoghurt och en lussebulle. Satte mig i bilen igen och for in till Skara och klippte mig, riktigt nöjd den här gången faktiskt. Fortfarande lite för kort, efter att jag var tvungen att kapa så mycket sist :(. Men det kommer, viktigaste är att det är fräscht och det är det :). 
Efter det passade jag på att vara duktig flickvän och hälsade på mitt hjärta, blev kvar där hela kvällen. Det var lika trevligt och mysigt som alltid! <3

Så nu har jag precis kommit hem och nattat hästarna, ska natta mig själv alldeles strax och lyfta bort alla kassarna från sängen :P.


Imorgon bitti ska jag skjutsa pappa till tåget direkt på morgonen så det blir full fart från början och väldigt stor risk för sen sen frukost, stackars mage :(.

Ta hand om er.

Pusselipuss

Av Katja - 14 december 2010 10:31

Jag har precis kollat klart på gårdagens avsnitt av "Ung och bortskämd", shit vad kul det var! Jag satt och skratta så tårarna rann! 

Nu håller jag på att skriva en lista på vad jag ska shoppa i Skövde, bra sätt så man inte shoppar för mycket utan tänker igenom vad man behöver först :).

Så nu ska jag hoppa ur min gråa mjukisdress och hoppa i lite snyggare kläder sedan åka mot Skövde, fast ska plocka upp min älskade vän Anna först :). Känns som om det var länge sen vi bara va så det ska bli riktigt nice!

Hoppas ni har det bra :).

Pusselipuss

Av Katja - 14 december 2010 08:35

God morgon! :)


Det är så jäkla härligt för jag har verkligen fått tillbaka min energi igen! :D Jag orkar göra saker även om jag tar slut efter det så jag är inte helt frisk än, men min kropp sprudlar av energi så himla härligt! Hela förra veckan låg jag ju nästan bara i soffan, var knappt i stallet, gjorde ungefär ingenting. Så det är grymt härligt!


Jag har varit ute och fixat stallet så nu blir det duschen och frukost i soffan med ung och bortskämd på tv, jag spelade in det igår :). 


Mhm, njut av livet gott folk! Försök att se de små grejerna och uppskatta dem, se bortom alla måsten och krav. Försöka hitta glädjen i det du gör :).


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards