Alla inlägg den 10 december 2010

Av Katja - 10 december 2010 13:57

Nu har jag ridit min älskade plutt (Cannis), eller ridit och ridit. Har joggat henne lite lätt och det var underbart att sitta där uppe igen även om det kändes väldigt mycket i magen och jag var totalt slut efteråt. Nu ska jag äta lite ostkaka sen mysa ner mig under mitt gosiga täcke i soffan och kolla på "Coach Carter" :).

Försöker allt njuta av livet :).


Pusselipuss

Av Katja - 10 december 2010 11:28

Nu tänkte jag gå ut till stallet och försöka ta mig upp på CanCan. Har inte ridit mer än typ 10 min på en hel vecka! :( Tråkigt!

Men nu ska jag ta med mig Tiger ut i snön :)


   Min älskade häst i hagen


Pusselipuss

Av Katja - 10 december 2010 08:09

Idag vaknade jag helt på rätt sida! :D Massa energi och glad! Så när jag var ute och fodrade hästarna så passade jag på att fixa stallet åt lilla Cannis, så skönt att ha det gjort. Nu ska jag försöka få i min onda mage lite mat sen däcka i soffan några timmar (A).

Har en känsla av att det här kommer bli en bra dag! Dessutom ska inte Daniel jobba idag så jag har honom att terra hela kvällen och min bror kommer hem. Yeey! 


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards