Alla inlägg den 22 december 2010

Av Katja - 22 december 2010 15:39

Det var jätt mysigt fika! Vi fick glögg, pepparkakor, grönmögelost, massa massa godis och då menar jag verkligen massa. Allt detta till tonerna av julmusik :). Så nu är jag helt proppmätt (A). Efter det hade vi liten samling med avdelningen och fick julklappar :).

Nu börjar verkligen julstämningen komma :).


Nu ska jag bege mig hemåt :).

Pusselipuss

Av Katja - 22 december 2010 13:51

Nu ska vi tydligen fika med jobbet, mysigt! Får väll se vad det innebär, kommer inte ihåg hur det var förra året. Återkommer med info ;). Haha som om någon av er bryr sig? :P

Snart är det jul! Bara 1 arbetsdag kvar :D


Pusselipuss

Av Katja - 22 december 2010 12:10

Snart är det äntligen dags för lunch, min mage knorrar. Idag är jag tråkig och har samma lunch som igår tur att den var god! Borde ta tag i matlagningen, kanske laga något smarrigt ikväll? :)

Får väll se. Nu ska jag iaf äta min Kassler africana ;)


Pusselipuss

Av Katja - 22 december 2010 11:09

Nu jävlar, försöker vara kall, stå på mig och självklart tro på mig själv.

Håll tummarna för mig!!

Pusselipuss

Av Katja - 22 december 2010 07:46

Igår när jag åkte från jobbet var jag totalt slut!

Men åkte till Skara för att fixa lite saker. Först till Coop och köpa

Hästmagazinet, där jag är med i en artikel och har blivit intervjuad, kan lägga upp någon bild där ifrån ikväll :). Det är alltid kul att få uppmärksamhet och få synas, den här tidningen är ju rikstäckande så det är lite coolt :).


Sen vidare till Ica där jag skulle hämta ut ett paket, det visade sig vara lättare sagt än gjort. Det inte kommit till Ica som det skulle, fick åka till posten och hämta ut det. Skulle betala med postförskott men hade ju fört över massa pengar till sparkontot någon dag innan så då fanns det inte tillräckligt med pengar så jag kunde inte hämta ut det. Då kom min riddare (Daniel) och räddade mig i nöden och skulle lösa ut det åt mig. Men då funkade inte deras kort grej så vi fick åka och ta ut pengar och då fick jag ut det :). Shit vilket krångel!

I mitt efterlängtade krånglande paket var min Thermobar, en vattentunna till hästarna som är uppvärmd så inte vattnet fryser.

   

Lyckades efter många om och men koppla in den igår, and I'm in love!

Helt underbart är det, nu har de jätte bra vatten i hagen galet skönt!


Nu ska jag försöka göra lite nytta på jobbet så jag slipper jobba över ;).

Pusselipuss


Ovido - Quiz & Flashcards