Alla inlägg den 12 december 2010

Av Katja - 12 december 2010 22:13

Aha, jag är helt galet uppe i varv! Har nämligen äntligen kommit på hur jag ska lösa min smyckesfövaring och det kommer bli sååååå bra! Så nu har jag att göra imorgon, har börjat lite smått idag men vill bara fortsätta. Men ska ta tag i mig och ut och ge hästilihästarna lite mat, tar med mig söt Tiger :). Sen bara krypa ner i sängen och läsa lite i min bok innan jag drömmer mig bort.

Nattinatti 

Pusselipuss

Av Katja - 12 december 2010 18:28

Jag har haft en helt underbar helg! Igår kväll käkade vi middag hela familjen, mysigt faktiskt. Sen kollade vi "Beck - Levande begravd" på nya TVn, jävligt bra bild måste jag säga! Filmen var otäck och jag hoppade på Daniel lite för många gånger tror jag (A). Men den var väldigt bra som alla Beck filmerna är, som tur var så gick Sex and the city 1 på tv så kollade lite på den innan jag kröp ner i sängen så jag behövde bara väcka Daniel en gång för att jag drömde mardrömmar (A).


Idag har det varit en riktigt mysig dag med julbak. Först bakade jag och Daniel julgodis. Efter det bakade jag och Theo mängder med lussebullar, fast de kommer säkert vara slut snart ändå om jag känner mig själv rätt :P.

Nu har jag precis sagt hej då till mamma och Micke som kom och kollade på Lucia show i stallet alltid kul att träffa dem. Showen var lika bra som alltid. Men höjdpunkten i år var helt klart höjdhoppningen! Min tränare Erika Andersson, hennes syster Kristin och en som jag tränar med Camilla var med. Alla tre hade med sig riktigt fina hästar! Camilla klarade 155cm med sin och hon var den minst rutinerade. Kristin klarade 160cm och Erika klarade 170!! Helt galet högt! Så häftigt att kolla på!! Nu är jag riktigt sugen på att komma igång kan jag säga.

Min mage har varit ganska bra i helgen ändå måste jag säga men nu är den inte alls kul :(. Så jag tänkte göra i ordning lite gröt sen bädda ner mig i soffan :).


Pusseipuss

Ovido - Quiz & Flashcards