Alla inlägg den 11 december 2010

Av Katja - 11 december 2010 17:13

Däckade jäkligt skönt i soffan efter vi hade ätit lunch så nu är jag allmänt nyvaken och snurrig. Jag var duktig och höll i pengarna i Skövde idag, men berodde nog på att jag hade ont i magen och mådde illa. Men pappa kom hem med en ny tv! En rätt nice måste jag säga. 55'' led med 3D :). Den kommer bli rätt go att kolla på måste jag säga. Theo fick den gamla så nu har jag och min bror varsin 42'' :P. Rätt sjukt igentligen.

Nu ska jag pallra mig ut till stallet och göra lite nytta (A).

Föresten så är jag sjukt sugen på att träna!


Pusselipuss

Av Katja - 11 december 2010 08:17

Igår hade vi en riktig traditionsenlig fredag kväll. Pappa lagade middag, två rätters jätte gott men fick galet ont i magen efter förrätten :(. Jag, Theo och Daniel kröp sedan ner i soffan och kollade på Idol, jag tycer det var en väldigt bra final. Minnah var grym och tog verkligen upp kampen även om Jays röst och grym. Jag hoppas de båda kommer lyckas. 

Idag är det julshopping som står på schemat, ska hjälpa Theo och även pappa lite. Samt att jag vill kolla på nya skidkläder är sjukt trött på mina, kanske även kolla på ny bräda mm.

Idag är det mycket varmare ute och det regnar :(, inte kul!


Hoppas du får en grym dag!

Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards