Alla inlägg den 1 december 2010

Av Katja - 1 december 2010 12:18

Seg dag idag! Håller på att lära upp en som ska ta över när jag har slutat. Känns jätte bra att lära upp henne när hon har jobbat här i 30 år och jag 1/2 :P. Men men, galet segt är det iaf! Inte alls mycket prover och sen när man ska gå runt med henne och visa allt och kolla så hon gör rätt. Segt minst sagt! :(


Aja, än så länge ingen förbättring med magen. Men får hoppas på att det bli bättre!

Pusselipuss

Av Katja - 1 december 2010 07:15

Idag var det verkligen galet kallt! Jag hade minus 26 grader!! Hur kallt har du? Tur att jag hade tagit fram varmare täcken till hästarna och satt på motorvärmaren :)


Var och hämtade medicin igår så nu hoppas jag verkligen att det hjälper. Än så länge känner jag ingen skillnad men bara att hålla tummarna.

Idag kommer det en ny tant till min avdelning som ska gå brevid tills jag slutar (jag slutar efter årsskiftet). Så det blir spännande, synd bara att vi har sjukt lite att göra (A)


Ha en bra dag i kylan!

Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards