Alla inlägg den 24 december 2010

Av Katja - 24 december 2010 14:47

Underbar jul!! Julfrukosten i stallet var lika underbar som alltid och massa julklappar fick jag med mig hem :).

Hjärtat kom hit en sväng och jag fick så jävla fina julklappar av honom! Du är bäst hjärtat!<3  Följde med honom en sväng hem sen och umgicks med hans familj lite och fick ännu mer julklappar.

Berättar mer sen, nu ska jag ner till grannarna för att kolla på Kalle :)


Hoppas ni har en underbar jul.

Pusselipuss

Av Katja - 24 december 2010 09:22

Åh nu är det äntligen julafton! Älskade dag. Telefonen plingar hela tiden med julhälsningar, så mysigt :). 

Har varit ute och fixat stallet, de fick massa morötter och äpplen :). Skönt att ha det gjort :). Tog efter det en lång dusch med skrubb, hårinpackningar så nu är jag riktigt julfin och ska gå och äta frukost med familjen. Sen vid 10 snåret blir det traditionsenlig julfrukost i stallet, brukar vara hur mysigt som helst!


Nu ska jag springa och kolla julstrumpan :).


Jag vill önska er alla en riktigt god jul!! :D


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards