Direktlänk till inlägg 24 december 2010

Underbara jul

Av Katja - 24 december 2010 14:47

Underbar jul!! Julfrukosten i stallet var lika underbar som alltid och massa julklappar fick jag med mig hem :).

Hjärtat kom hit en sväng och jag fick så jävla fina julklappar av honom! Du är bäst hjärtat!<3  Följde med honom en sväng hem sen och umgicks med hans familj lite och fick ännu mer julklappar.

Berättar mer sen, nu ska jag ner till grannarna för att kolla på Kalle :)


Hoppas ni har en underbar jul.

Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards