Alla inlägg den 17 december 2010

Av Katja - 17 december 2010 17:48

Haha, jag har tappat en del ja. Men shit vad skönt det är att vara igång och träna igen ska försöka träna någon gång i veckan iaf. Svårt när man jobbar, har hästarna och företaget. Men ska iaf försöka :). Men mår faktiskt väldigt mycket bättre av det. Nu ska jag hoppa in i duschen :).

Kvällen tillbringas med Daniel som för övrigt sitter och försöker lära Tiger sitt.

Hoppas ni får en underbar fredags kväll.

Pusselipuss

Av Katja - 17 december 2010 15:33

Åh, äntligen ska jag tillbaka till gymmet. Sex månader sen sist (A).Haha,få se vad magen säger om detta, känns inte allt för bra just nu tyvärr. Jag vill komma igång igen att träna igen för att få mer energi, bli starkare i min ridning. Sen är det en bonus om jag bli fastare. Men man mår så sjukt mycket bättre efter att man har tränat! 

Får se om jag är lika glad efter passet (A)


Pusslipuss

Av Katja - 17 december 2010 13:12

Ja, nu har jag äntligen fått igång min älskade rosa dator. Dock är jag inte allt för teknisk så jag behöver en hel del hjälp med lite grejer som t.ex installera skrivarna och massa sånna inställningar. Segt att behöva installera om allt säger jag bara :(.


Har suttit och gått igenom mitt tävlingsår 2010 och utvärderat det, tog lång tid men äntligen klart. Nu ska jag bara utvärdera mina mål och lite sånt :).

Men nu lunch!


Pusselipuss

Av Katja - 17 december 2010 08:05

Yes idag är det sista dagen på min sjukskivning. Jag ska försöka ta hand om mig själv lite extra och prioritera städning. Har lyckats stöka till rätt mycket när jag har varit hemma (A).

Sen fick jag tillbaka min dator igår också, min älskade rosa vän. Tyvärr hade hårddisken kraschat så allt är borta eftersom jag mitt pucko inte har haft någon back up :(. Men men, man lär sig av misstagen, ska skicka min hårddisk till Stockholm, bra med kontakter inom polisens data.. Hoppas på det bästa. Men nu kan jag åter sitta i soffan och i sängen med min dator! Wiie! Dock är det ju en del inställningar att fixa :(. Jag hoppas lite på att jag har världens bästa pojkvän.. :$


Nä, dags att äta frukost innan min mage får damp.

Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards