Alla inlägg den 19 december 2010

Av Katja - 19 december 2010 21:33

Det är med blandade känslor som jag går tillbaka till jobbet imorgon. Skönt att komma igång igen, men samtidigt väldigt rädd att det kommer bli likadant igen. Det är ju som sagt en hel del kvar att göra innan jul!


Men jag är riktigt nöjd med min dag. Hade trevligt med pappsen i Lidköping, har typ bestämt mig för vad jag vill ha för skidkläder, nu är det bara att hoppas att jag får något i julklapp. Är inte så sugen på att lägga massa pengar på det tyvärr. När jag kom hem bestämde jag mig för att leverera lussebullarna till mamma så åkte dit och tjötade med henne och Micke några timmar och fikade såklart. Alltid lika trevligt. Sen när jag kom hem var jag riktigt duktig och bakade två sorters julgodis till, nougatkulor och chilitryffel :). Så nu börjar det allt bygga på med massa smarriga godisar :).


Nu ligger jag i sängen med söt Tiger och tänkte sova så jag orkar med morgondagen. Men först läsa lite så jag släpper allt.

Nattinatti 

Pusselipuss

Av Katja - 19 december 2010 12:09

Nu är sista plåten inne, blev närmre 100 lussebullar :). 

Sitter och äter lite keso, grönsaker och en macka. När jag har fått i mig det och lussebullarna är klara så ska jag åka med pappa till Lidköping och kolla på skidgrejer :). Nice! Hoppas jag kan fjäska lite med honom (A).

Hoppas ni har en underbar 4:e advent.

Pusselipuss

Av Katja - 19 december 2010 09:11

Godmorgon! Idag känns det som om det kommer bli en riktigt bra dag! Om man inte kollar ut genom fönstret förstås, piss väder :(. 

Jag är igång och bakar lussebullar, har lovat mamma att jag skulle baka till henne :). Alla andra ligger och sover så jag vågar inte riktigt sätta igång julmusik i musikanläggningen :P. Tiger håller mig sällskap i alla fall, han ligger i fönstret och myser och kollar lite på fåglarna utanför,


Nä, bäst att fortsätta med julbaket, mys!

Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards