Alla inlägg den 2 december 2010

Av Katja - 2 december 2010 16:18

Jag smet hem från jobbet en timme tidigare idag, har vilat sen jag kom hem och ska snart ut och fixa stallet. Har tyvärr ingen hjälp idag plus att jag ska ta hand om Ankis hästar också, suck. Men men, Rebecka har varit min lilla ängel så hon kan behöva lite ledigt :). 


Föresten så måste jag berätta hur klantig jag var på vägen hem.. Jag skulle köra ut från bensinstationen, gasade till lite för att komma ut på vägen innan bilen som kom. Och då snurrade jag runt, fattade inte att det var så halt :P. Dessutom har jag fyrhjulsdrift på båda bilarna och på den här dessutom dubbdäck (a). Pinsamt!


Nä nu ska jag ut i kylan, burr!

Pusselipuss

Av Katja - 2 december 2010 12:21

Nu är det snart dags för lunch och min bok följer såklart med! Jag håller på att läsa Elsas värld just nu, det är tvåan i triologin om Elsa av Sofi Fahrman. Första boken läste jag ju precis innan, Elsas mode. Fast jag har snart läst ut den här,  vet inte vad jag ska läsa efter det. Trean har inte kommit ut än. Någon som har något förslag?


  


Efter lunchen åker jag nog hem skulle jag tro, men vi får se. Vill ju inte gå miste om pengarna (A).

Pusselipuss

Av Katja - 2 december 2010 10:26

Får lite lätt damp på min medarbetare som inte gör något nyttigt alls och jag vill hem! Men kan inte med att lämna henne med massor att göra, jag är för ambitiös helt enkelt!


Jaja, bara att jobba dubbelt så hårt och fort. Kul med min mage :(.

Pusselipuss

Av Katja - 2 december 2010 07:29

Nä nu ska jag inte låta så deppig. Jag har ondare i magen, igår var inte kul. Jag försöker att äta, fast får bara ont, men vet att jag behöver äta. Ond cirkel det där. Men jag får väll hoppas jag går ner lite i vikt ;).


Igår hade jag lite myskväll för mig själv, tände lite ljus och en brasa. Mysigt. Men förutom det så reste jag mig inte ur soffan från att jag kom hem och skulle gå och lägga mig. Det här är inte okej! Hoppas på att det är lugnt på jobbet så jag kan smita tidigare :).


Idag var det bara -14 grader, skön! Det räcker liksom tycker jag :).

Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards