Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

Nöjd med mig själv!

Av Katja - 15 januari 2011 09:23

Jag är galet nöjd med mig själv! Jag var så otroligt duktig igår! Gjorde tre pass på gymmet, lite mycket kanske men det blev så iaf. Spinning på morgonen sen center och zumba på kvällen, zumban var helt sjukt jobbig! Mycket mycket jobbigare än spinningen :O. Men inte nog med det, jag åt väldigt bra igår. Kom på nyttiga mellanmål och lite sånt. Daniel bjöd mig på lunch på Mangos, hur gott som helst. Tack hjärtat. Pappa lagade middag, jag var helt galet hungrig efter träningen (A)


Träffade Johanna på kvällen, vi satt i ishallen och kollade på när Daniel dömde och bara satt och pratade. Mycket trevligt! Fick även med mig hjärtat hem så vi kollade film och gick och la oss alldeles för sent enligt mig. 00.30 (A)


Nu ska jag snart väcka honom för frukost sen ska vi iväg och träffa lite vänner :)

Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards