Alla inlägg den 5 december 2010

Av Katja - 5 december 2010 08:47

Usch, nu har det varit dålig uppdatering igen, sorry!


Men i fredags eftermiddag var jag inne på vårdcentralen där konstaterades det att jag har magkatarr och att hela tarmen är infekterad! Inte konstigt att jag har förbannat ont och mår dåligt :(. Så nu har jag fått starkare medicin och fått kostråd. Magkatarr är en ny form av utbrändhet kan man säga, drabbar många unga tjejer som vill för mycket, Till slut säger kroppen nej. Så nu ska jag ta en riktig funderare och tänka över hur jag har levt, hur jag vill leva och hur jag ska nå dit. Hur jag ska bli frisk och inte få det igen. 

På kvällen så badade vi badtunna! Var hur trevligt som helst! Vi var 4 killar och tre tjejer, riktigt bra gäng! Dock fick jag gå ifrån ett tag och lägga mig för jag hade så fruktansvärt ont.


   Grabbarna försökte få igång tunnan :)



Igår var jag i Skövde med mamma och Micke, var jätte trevligt. Kul att träffa mamma eftersom jag inte gör det så ofta förutom på jobbet och det är ju ej riktigt samma grej.  Jag fick en hel del klappar köpta :), har bara min bror kvar och kanske om jag ska köpa ngt mer till pappa men jag vet inte.

Så det är riktigt skönt. På kvällen skulle jag följt med MG ut och suttit ute och tjötat lite. Men blev tyvärr hemma pga magen, skit trist! Men då slog jag in alla julklapparna så det är gjort. Känns så konstigt att vara klar med nästan allt redan. Men då kanske jag hinner baka lite julgodis :).


Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat, får se. Ska tillbringa dagen med min älskade iaf ;).


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards