Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

'Fullt upp!

Av Katja - 18 januari 2011 11:56

Nu är det hur mycket som helst att göra känns det som!

Igår började skolan, ska läsa två kurser på distans, så jag hade fullt upp med att beställa böcker, hitta alla program mm mm.

På kvällen åkte jag iväg till Skövde för en handledar utbildning i Grönt kort, blir väldigt väldigt mycket jobb med kursen!


Idag är jag tillbaka på jobbet, ikväll är det träning och imorgon åker vi till ÅRE!! :D


Jag älskar mitt liv just nu, även om det är mycket att göra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Skapa flashcards