Alla inlägg den 3 december 2010

Av Katja - 3 december 2010 08:50

Yes, nu har de ringt och jag ska in vid 15.40 Segt, vill dit nu! Men men. Just nu ligger jag i soffan och tycker väldigt synd om mig själv (A). Tänkte försöka slå in lite julklappar och ha det lite mysigt. Men kanske ska börja med en lång varm dusch :).


Aha, beslut ångest. Orkar inte riktigt resa på mig. Kanske bara ska krypa ner hos Daniel som ligger i sängen. Men vill inte väcka honom eftersom han jobbar kväll. Hm, får väll se vad jag hittar på :).

Pusselipuss

Av Katja - 3 december 2010 08:45

Ja idag blev det så att jag fick vara hemma från jobbet. Hade fruktansvärt ont i magen igår kväll, låg bara och grät. Nu är det bättre, den gör ont och ömmar fortfarande. Jag har i och för sig inte vågat äta något än (A).

Har pratat med sjukvårdsupplysningen, tycker att det är sjukt bra! Jag är ung och kan fasen ingenting om sjukdomar och sånt. Helt underbart att kunna ringa dem! Så nu sitter jag och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp.

Sjukt segt att vara hemma! Men tänkte försöka göra lite nytta som att slå in julklapparna och ta en varm dusch, men kanske ska fixa stallet först :P.


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards