Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Dåligt!

Av Katja - 16 januari 2011 08:38

Har varit dålig på att blogga det sista, skärpning!


Igår gjorde jag inte så mycket, var i Stenstorp för en av Daniels kompisar spelade inomhus fotbollscup så jag åkte dit med hjärtat och en vän. Var kul att göra något annat faktiskt! Inomhus fotboll var något helt annat än vanlig fotboll. 

Nä vi kom hem så la min kropp bara av, jag gick och la mig och sten somnade. Hjärtat väckte mig en timme senare och då hade han fixat lunch. Världens bästa! Efter det var vi båda rätt trötta så vi softade en stund i soffan innan vi lekte lite med fyrhjulingen. 

Pappa lagade grymt god middag! Mumma helt enkelt!

Jag  fick världens ryck och städade bort julen, klädde av granen mm så det är klart :). 
Pappa och Anki utmanade sedan oss i biljard, första matchen vann de, den andra vi. Den sista vi efter en grym avslutning från mig! Skönt att lägga sig med en totalseger ;)


Pusselipuss 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards