Alla inlägg den 26 december 2010

Av Katja - 26 december 2010 15:00

Jag har ju lovat att berätta om min julafton så det kommer här :).


Först åt vi en mysig julfrukost med familjen.

Kl. 10 var det dags för den traditionsenliga julfrukosten i stallet, alltid lika trevligt att sitta i köket med alla och äta frukost och skratta. Så himla bra stämning! När det var slut så bytte vi "små" julklappar, fick massa fina och de verkade bli väldigt glada för sina julklappar :).

Sen gick vi hem och pysslade lite hemma, Kalle kollade vi på hos Monica och Pelle (våra grannar). Myste med deras underbara valpar, gudomligt söta!

Efter det var det dags att fixa all mat och äta oss runda, efter det var det klappdags :). 

När allt julfirande var klart satte vi oss i tunnan och satt där väldigt väldigt länge, Underbar julafton enligt mig! :)


   

Lilla Mr Bean

       Tiger blev väldigt glad över sin julklapp :)


Pusselipuss

Av Katja - 26 december 2010 12:24

Igår var nog den bästa utgången i mitt liv! Jag följde med hjärtat mitt på förfest, råkade bli så att jag var ensam tjej med ca. 10 killar, jag klagar inte ;). Nä men jag tycker det är så go stämning när man är med grabbar. Vi sjöng, spelade vattenfal (dock kollade jag bara på då). Sen tog vi en taxi ner till stan och gick på Stadt. Så jävla roligt att träffa alla igen, helt oslagbart. Jag och Daniel hade så himla bra stämning mellan oss också, litade på varandra till 110%, helt oslagbart! Jag älskar verkligen mina vänner och självklart Daniel ;).


Nu ska jag byta dressa om igen äta lunch, mina släktingar från Stockholm skulle ha kommit men tågen krånglar ju så får bli någon annan dag. Sen ska jag och Daniel till min älskade mamma och fira jul, det ska bli helt underbart! 

Hoppas ni hade en lika bra juldag som mig :)

Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards