Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Min julafton

Av Katja - 26 december 2010 15:00

Jag har ju lovat att berätta om min julafton så det kommer här :).


Först åt vi en mysig julfrukost med familjen.

Kl. 10 var det dags för den traditionsenliga julfrukosten i stallet, alltid lika trevligt att sitta i köket med alla och äta frukost och skratta. Så himla bra stämning! När det var slut så bytte vi "små" julklappar, fick massa fina och de verkade bli väldigt glada för sina julklappar :).

Sen gick vi hem och pysslade lite hemma, Kalle kollade vi på hos Monica och Pelle (våra grannar). Myste med deras underbara valpar, gudomligt söta!

Efter det var det dags att fixa all mat och äta oss runda, efter det var det klappdags :). 

När allt julfirande var klart satte vi oss i tunnan och satt där väldigt väldigt länge, Underbar julafton enligt mig! :)


   

Lilla Mr Bean

       Tiger blev väldigt glad över sin julklapp :)


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards