Alla inlägg den 30 december 2010

Av Katja - 30 december 2010 18:25

Första varningen: Se upp för konstiga sms imorgon för då ska det firas nyår! :D

Andra varningen: Blir nog inte så mycket bloggande på några dagar, har ett nyatt år att fira ;).

Hoppas ni också kommer fira in det nya året med mycket glädje :)


Idag har jag och hjärtat varit i Skövde och fixat inför imorgon, handlat kläder, smycken, mat och var en sväng på systemet :).


Nu ska jag börja städa lite och fixa en spellista inför imorgon :) 


Ha det bäst, det ska iaf jag ha.

Pusselipuss

Av Katja - 30 december 2010 08:55

Var jätte hurtig imorses och fixade stallet direkt på morgonen. Nu ligger jag i soffan helt död (A). Men ska ta tag i mig själv och äta lite frukost sen fortsätta att göra nytta :). Grymt skönt att vara ledig idag! :D Dock måste jag lönerapportera eftersom det inte funkade igår.


Sätt fart nu Katja! 
Pusselipuss 

Ovido - Quiz & Flashcards