Alla inlägg den 27 december 2010

Av Katja - 27 december 2010 22:01

Nu ska jag krypa ner i sängen med min älskade.

NattiNatti

Puss

Av Katja - 27 december 2010 19:17

Shit, har inte haft datorn på sen innan jag åkte till mamma igår. 

Hade förövrigt hur underbart som helst hos mamma. Åt massa gott och hur mycket godis som helst. Öppnade julklappar, snackade om allt mellan himmel och jord, och bara njöt. Saknar min mamma! Fick massa fina julklappar också :). 

Jag och Hjärtat bodde kvar där inatt, så underbart att inte ha någon väckarklocka igång, oslagbart! Blir ju inte så många sådana dagar på ett år eftersom jag ska upp och fodra hästarna jämt typ. 

Idag så har vi gjort lite ärenden på stan och shoppat på mellandags rean. Köpte lite fina grejer måste jag säga, lägger upp kort sen :).

Nu ska jag käka middag med familjen :)
Pusselipuss 

Ovido - Quiz & Flashcards