Direktlänk till inlägg 19 december 2010

Blandade känslor

Av Katja - 19 december 2010 21:33

Det är med blandade känslor som jag går tillbaka till jobbet imorgon. Skönt att komma igång igen, men samtidigt väldigt rädd att det kommer bli likadant igen. Det är ju som sagt en hel del kvar att göra innan jul!


Men jag är riktigt nöjd med min dag. Hade trevligt med pappsen i Lidköping, har typ bestämt mig för vad jag vill ha för skidkläder, nu är det bara att hoppas att jag får något i julklapp. Är inte så sugen på att lägga massa pengar på det tyvärr. När jag kom hem bestämde jag mig för att leverera lussebullarna till mamma så åkte dit och tjötade med henne och Micke några timmar och fikade såklart. Alltid lika trevligt. Sen när jag kom hem var jag riktigt duktig och bakade två sorters julgodis till, nougatkulor och chilitryffel :). Så nu börjar det allt bygga på med massa smarriga godisar :).


Nu ligger jag i sängen med söt Tiger och tänkte sova så jag orkar med morgondagen. Men först läsa lite så jag släpper allt.

Nattinatti 

Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards