Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Energi!

Av Katja - 14 december 2010 08:35

God morgon! :)


Det är så jäkla härligt för jag har verkligen fått tillbaka min energi igen! :D Jag orkar göra saker även om jag tar slut efter det så jag är inte helt frisk än, men min kropp sprudlar av energi så himla härligt! Hela förra veckan låg jag ju nästan bara i soffan, var knappt i stallet, gjorde ungefär ingenting. Så det är grymt härligt!


Jag har varit ute och fixat stallet så nu blir det duschen och frukost i soffan med ung och bortskämd på tv, jag spelade in det igår :). 


Mhm, njut av livet gott folk! Försök att se de små grejerna och uppskatta dem, se bortom alla måsten och krav. Försöka hitta glädjen i det du gör :).


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards