Direktlänk till inlägg 20 december 2010

Irriterad

Av Katja - 20 december 2010 22:28

  Hela gänget från ung och bortskämd


  

Tim-Joel skulle helt klart vunnit tycker jag, vem har du som favorit?


Åh blev så irriterad på att Tim-Joel åkte ut ur Ung och bortskämd. Det var ju han som gjorde allt och skulle ha vunnit. Suck! Blev gött irriterad på föräldrarna, speciellt Paulinas och Karolinas för de två gör ju inte speciellt mycket i huset känns det som. Aja, jag tycker iaf T-J var en solklar vinnare!


Nu ligger jag i sängen med min lilla ögonsten :). Blev alldeles för sent men men, blir så ibland.
God natt, pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards