Direktlänk till inlägg 20 december 2010

Lyckad lunch, eller kanske inte

Av Katja - 20 december 2010 14:11

Suck, jag verkar helt kommit av mig med det här med lunch. Först så glömde jag av tiden så det blev alldeles för sen lunch, närmre 13,30 och sen när jag kom upp till matsalen så såg jag att jag hade glömt själva tacogratängen, lyckat? Så min lunch idag blev grönsaker, taco chips och en risifrutti. Inte alls bra, vet att jag kommer få igen det. Bättre planering imorgon!

Skräpning Katja.


  


Som tur var kom jag ihåg min bok, så mysigt att sitta och läsa. Man slappnar av så mycket mer tycker jag och släpper allt annat för en stund. Just nu läser jag Mina hemligheter av Sofie Kinsella, den är som hennes andra böcker, men jag tycker om det!


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards