Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Nyårsafton

Av Katja - 31 december 2010 13:56

Ja nu var redan 2010 slut och vi ska påbörja ett nytt år. 

Hur ska ni fira in det nya året?


Jag och Daniel ska ha middag och fest hemma hos mig. Det kommer bli kalas bra!! Det känns så grymt bra för vi gör det verkligen tillsammans, hjälps åt, planerar och allt tillsammans. Så just nu håller jag på med städningen och han med tunnan. 

Om typ 2 timmar ska vi börja förbereda maten och allt sånt. 

Men dukningen är klar och jag är laddad!


Hoppas ni får en super bra nyår!

Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards