Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Ännu en kall morgon

Av Katja - 29 december 2010 07:29

Ja nu är det redan onsdag och det är bara 3 dagar kvar på 2010 om man räknar med idag. Sjukt vad tiden har gått fort :O, men jag tycker 2010 har varit ett mycket bra år :).


Idag är det inte riktigt lika kallt på jobbet, typ 17 vid skrivbordet där jag sitter och jobbar nu sen kallare i glasburen/labbrummet, och där kan jag ju inte ha min tjocktröja på mig med tanke på alla syror så det är lite surt.
Ser ut att bli en hyfsat lugn dag på jobbet idag med, tror tanten kommer som jag ska försöka lära, lättare sagt än gjort. Jag hoppas dock hon har semester (A) Hehe.


Nä, nu ska jag jobba. Hoppas ni får en toppen dag :)
Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards