Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Nattinatti :)

Av Katja - 28 december 2010 22:11

Japp då ligger man åter här i sängen :). Haft en bra dag idag trotts att jag var så trött. Har iaf hunnit med hälften av allt jag ville hinna med idag (A) :P. Sen i säng blev jag också. Får nog försöka bli lite mer effektiv tror jag. Men det som har prio ett nu är CanCan, mål och utvärderingar häståret 2010 och 2011, recept, städa och planera inför nyår.

Ska dra igång ett nytt projekt också som jag hoppas är igång innan nyår, håll utkik här på bloggen!


Nu ska jag läsa ut min bok så jag somnar gott.

Ps. Min kära pojkvän blir lite trött på mitt bloggande ibland :P, fast det är bara för att han vill väl, som att jag ska sova i tid och så.

Så jag får väll försöka lyssna på honom och säga godnatt ;).


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards