Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Världens bästa dotter

Av Katja - 28 december 2010 17:50

Nu har jag gjort en bra insatts! Jag gick en sväng på stan efter jobbet och köpte lite kläder till mamma och levererade dem till jobbet så hon kan prova allt hemma :). Men det är svårt att handla till någon annan! Sen har jag fortfarande inte hittat någon klänning att ha på nyår :(. Segt!

Nu blir det mellis sedan stallet, dock är jag helt död så blir ingen ridning idag heller :(.


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards