Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Back yo work

Av Katja - 28 december 2010 08:50

Då var man tillbaka till jobbet, blandande känslor. Visst det är grymt skönt att vara ledig men jag tycker ändå att det är helt okej att jobba. Fast idag är det dock ingen värme på jobbet och jag sitter precis under något som blåser ut kalluft. Brr!

Jag ska bara jobba idag och imorgon, sen är jag ledig på torsdag. Så himla skönt!

Nu är verkligen julen över. Jag har hatf en kalas bra jul men lite sorligt att den är slut men nu är siktet inställt på nyår istället! :)

Har du haft en bra jul?


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards