Direktlänk till inlägg 23 december 2010

Njuter

Av Katja - 23 december 2010 11:57

  


Ja, jag bara njuter av lugnet på jobbet. Fridfullt och skönt och jag är nästan klar för dagen, sitta av lite tid vid datorn och se pengarna rulla in är inte helt fel. Funderar på om man kan med och gå hem innan julfikat med avdelningen, men tror tyvärr inte det. Får passa på att storstäda älskade Kjelle (maskinen) kanske. Får väll se. Snart lunch.

Men känns som om vi nyss åt julfrukost här, gröt, macka med julskinka, clementiner och sen lite godis förstås. :)


Det gäller att se det positiva och njuta av allt man bara kan. För shit vad man mår bra då!


Min älskade ringde förut och sa att han hade fixat en gran, världens bästa! Kanske åker ut en sväng ikväll och hämtar en till mig själv också, men skulle inte tro det. Tror dock Tiger kommer tycka att julgranen är fasligt rolig.

Fick sen ett sms av min älskade medryttare om att stallet var fixat och klart, så skönt!


Nu ska jag fortsätta njuta.

Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards