Direktlänk till inlägg 23 december 2010

Dagen före doppardan

Av Katja - 23 december 2010 08:29

Ja shit vad tiden har gått fort! Imorgon är det redan julafton :O. Känns inte riktigt som det när man sitter på jobbet, men vi har två stycken julfika inplanerade idag så det är nice! Plus att det är ganska lugnt idag, hoppas komma härifrån lite tidigare idag :).


Igår fick jag med mig min snygging på vägen hem. Helt underbart att tillbringa kvällen tillsammans med honom. Vi myste en hel del (A), men var duktiga och lagade mat, jag tycker det blev jätte gott iaf :). Kyckling med spenat, soltorkade tomater mm, och pasta till det :). Så då vet ni vad jag ska äta för lunch idag ;).


Senare på kvällen ringde Monica, min granne, en av ridskolehästarna var jätte dålig så han stod på dropp så fick gå ut och vara lite sjuksköterska. Men det gick bra och han var så snäll som tur var :).


Förövrigt tror jag inte man kan sova bättre än vad man gör med sin älskade brevid sig och lilla katten är också där. Helt underbart!

Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards