Direktlänk till inlägg 16 december 2010

Att vända på steken

Av Katja - 16 december 2010 21:24

Jag lyckades till slut, att vända dagen och må mycket bättre innan jag kryper ner till sängs igen. Tack så mycket mamma, pappa och hjärtat mitt! <3 Ni är bäst!


Red förut, gick rätt bra faktiskt hon var helt galen när jag satt upp men bättre sen :). Tycker om mitt busfrö väldigt mycket :). Efter det fick jag stressa som fan för att hinna till pappas jobb och hämta ut en julskinka, det straffade sig direkt. Satt i bilen efteråt och var helt slut, tårarna bara rann. Som tur var så ringde min söta pappa då (A).

Har dessutom hämtat ut mer medicin, så ska knapra tabletter i 14 dagar till! Förstår ni vad det innebär?! Jag går på medicin fram till 1/1-2011! :'( Hur ska det bli med juldagen och nyår?! Känns konstigt att behöva vara nykter, tur att jag kan roa mig ändå, men nyår utan champange? Ska kolla upp det där i morgon, får se hur det blir.

Åkte hem till min underbara pojkvän och kröp upp i hans famn en stund, bäst! Så nu känns det mycket bättre och det är en lite gladare Katja som kryper ner i sängen. Dock väldigt mycket tankar..

Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards