Direktlänk till inlägg 16 december 2010

I'm so lucky cause I'm in love with my best friend

Av Katja - 16 december 2010 11:28

Hade en jätte mysig kväll men min mamma igår. Mötte upp henne i Lidköping igår så gick vi lite på stan, jag kollade på skidkläder. Hittade några snygga men vet inte riktigt vad jag vill ha :(. Men nytt ska det bli till alla skidresor iaf! :D 

Sen åkte vi till Skövde för mamma skulle hämta sin bil och så passade vi på att gå lite på Elins Esplanad, för de hade öppet till kl. 20 :). Efter det åkte vi hem till henne och kollade på Bonde söker fru, jag var helt slut och mådde inte allt för bra då. Men vad är bättre då än att krypa upp i sin mammas famn? Kom hem sent så därför blev det inget blogg inlägg igår kväll.


Den här dagen har inte börjat så lysande, riktig tufft faktiskt. Men jag ska försöka vända det nu. Men mår bajs, sjukt ont i huvudet och magen, plus att jag mår riktigt illa. Det känns som om jag är tillbaka på ruta ett :'(. 

Men jag måste försöka ta itu med det här nu, få en hållbar lösning som funkar. Snart är det dags att komma tillbaka till jobbet och blir antagligen förlängd men får se om jag pallar det eftersom jag ska börja plugga också. Jag hade verkligen sett fram emot ledighet! Men men, man kan inte säga nej till pengar tyvärr.

Nu ska jag krypa ner i soffan igen och släppa ut tårarna. Trött på att må så här nu! Men vet inte vad jag ska göra. I need help!

Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards