Direktlänk till inlägg 15 december 2010

Äntligen lunch!

Av Katja - 15 december 2010 14:07

Jag hade verkligen inget flyt alls i stan. Jag lämnade in bilen och bestämde mig för att power walka en sväng och se hur min kropp klarade det. Var inte så jätte lätt att gå på isen men jag gick i ett riktigt bra tempo i 1 timme! Stolt över mig själv! Kändes i magen men var sjukt skön att röra på sig. Så nu satan ska hästen i gång också (A). När jag kom tillbaka till verkstaden så var det världens kö, sen världens kö på mataffären. Men nu är jag hemma och har slängt i mig lite keso, världens bästa mellanmål? :) Så nu ska jag äta lunch, blir korv och makaroner. Har längtat så efter korv så ni fattar inte. Brukar inte tycka att det är så gott men har saknat det (A). Får se vad magen säger bara. Nu blir det soffan en stund :)


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards