Direktlänk till inlägg 7 december 2010

Försvunnen katt

Av Katja - 7 december 2010 21:30

Min lille Tiger var ute hur länge som helst, för att vara honom. Han har precis börjt gå ut. Men i alla fall så var han ute från 13-17. Började nästan bli lite orolig att han hade sprungit iväg eller blivit skrämd. Men när jag kom ut till stallet möttes jag av det här


   Lill killen som ligger och sover i stallkattens korg i foderkammaren.


Han blev ganska glad när jag tog med honom in efter att jag hade fixat stallet. 

Mitt stora hjärta kom och hälsade på mig en sväng efter att han hade vaknat vid halv fem(!). Vi har lite olika dygns rytm just nu kan man lugnt säga, när jag går upp på morgonen slutar han att jobba.


Jag tänkte göra mig redo för sängen, krypa ner och börja läsa någon ny bra bok. Vet inte vad jag ska göra imorgon, men det visar sig då. Väldigt skönt att inte behöva stressa och planera en massa. Just nu försöker jag bara ta hand om mig själv, riktigt välbehövligt.

Med magen går det upp och ner hela tiden ena stunden känner jag mig nästan frisk och andra stunden ligger jag och gråter för att det gör så förbaskat ont! Men tror att det är på bättringsvägen nu i alla fall, så blir antagligen jobb på fredag. Lite blandade känslor inför det.

Men nu ska jag krypa ner och njuta av min ren bäddade säng.

NattiNatti

 
 
Clara

Clara

7 december 2010 21:58

Vad sött!

Vi har 2 katter hemma men det är bara den ena som vill vara ute och fångar möss, den andra vill hellre ligga inne och bara mysa ha ha

http://diabetikern.blogg.se

Katja

8 december 2010 07:32

Haha, jag tror att det är för att han är så liten så det är fortfarande spännande. Sen tror jag allt att han hellre kommer ligga inne i värmen ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards