Alla inlägg den 22 september 2010

Av Katja - 22 september 2010 16:26

Vad är den bästa medicinen igentligen? 

Jag åkte hem till Daniel nu på morgonen och det var helt underbart att krypa ner i sängen brevid honom och sen ligga i hans famn i soffan och bara låt mig känna mig liten. Han är världens bästa för han låter mig krypa ihop  som en liten boll och bara vara jätte jätte liten. Usch, jag blir verkligen ynklig när jag är sjuk. Men han låter mig vara det och tar hand om mig, det är underbart för då känner jag att jag kan vara mig själv. Tack älskling! <3


Men som alla tjejer så kan väll choklad och glass också vara en väldigt bra medicin? ;) Idag smakade jag på en gudomlig choklad glass, nämligen Häagen Dazs Belgian Chocolate.

  

Smaklig måltid tjejer ;)

Pusselipuss

Av Katja - 22 september 2010 14:00

Jag har tänkt en del. Jag får ju lära mig så himla mycket inom Talangutveckling och allt handlar faktiskt inte om hästar utan om oss själva. Jag skulle vilja dela med mig av den kunskapen jag får så jag kommer skriva ett inlägg om dagen om mentalträning, saker att tänka på, träna på, lite allt möjligt som vi har fått med oss från våra föreläsningar. Så håll utkik i bloggen vid kl.14 varje dag :). Alla inlägg som handlar om mentaträning kommer jag lägga ut under kategorin - mentalt, så du lätt kan hitta informationen.


I hope you like it,

pusselipuss

Av Katja - 22 september 2010 07:14

Usch, jag blir hemma från jobbet idag också. Har fortfarande feber, ont överallt, ont i huvudet plus att jag har blivit snuvig och hostar som en galning :(. 

Men jag har laddat upp för en riktigt vilodag idag :)


  


Men som sagt så kommer städerskan vid 9, då är det ju inte så kul att ligga här medans de städar. Så jag tänkte åka hem till mitt hjärta och överaska honom :). Han kom hem från jobbet vid 1 tiden i natt så han lär ju sova som en gris ;). Men det ska bli kul att få överaska honom med att krypa ner brevid honom för en gångs skull :).


Ha en bra dag

Pusselipuss 

Ovido - Quiz & Flashcards