Alla inlägg den 20 september 2010

Av Katja - 20 september 2010 20:36

Jag är totalt slut! Har varit för mycket det sista både psykiskt och fysiskt så igår kollapsade jag totalt med den värsta panikångesten jag någonsin har haft. Sov inte alls bra i natt och sen till jobbet, men fick sluta vid ett för att åka hem. Har gjort lite nytta ändå idag, målat och lagat massa matlådor. Men nu är jag helt slut och har ont precis överallt så jag ska bara göra iordning mig och ge hästarna mat sen blir det sängen! 
Jag var tvungen att kolla om jag hade feber förut också, klart jag hade det med. Som toppen över I.t jag orkar inte mer nu, helt totalt jäkla slut! Vill bara må bra igen-


Min underbara pojkvän kom och tog hand om mig en stund innan han åkte till jobbet, helt underbart!


Nattinatti Puss!

Av Katja - 20 september 2010 10:45

Kanske inte är så konstigt att det inte gick hundra igår, jag tror jag håller på att bli sjuk. Känner mig skit hängig och har ont precis överallt :(. 
Får försöka ta hand om mig, tur att det inte är super mycket på jobbet idag. 


Det är svårt att prestera på topp, när man själv inte är på topp.


Pusselipuss

Av Katja - 20 september 2010 07:33

Alla förlorade, ingen vann


Det var som bekant val igår, SD kom in i riksdagen.. Det är skrämmande hur de kunde komma in, enligt mig så är de ett rasistiskt parti. De ska vara med och styra vårat älskade Sverige, de kommer aldrig göra något gott för oss. Jag vet inte vilka ni var som röstade eller varför, men jag hoppas att ni en vacker dag inser att ni gjorde ett stort misstag.

Som tur var så röstade 94,3% av Sveriges befolkning inte på SD, men 5,7% röstade på dem. Allt för många! Jag hoppas nu att de övriga partierna med Fredrik i spetsen gör allt och sammarbetar för att göra SD maktlösa.


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards