Alla inlägg den 3 september 2010

Av Katja - 3 september 2010 13:47

Åh äntligen är det fredag!! Man kan inte annat än att vara glad på en fredag, hela helgen framför sig, underbar känsla! Vi satt och diskuterade det på lunchen idag, jag och några kollegor.

Fredagen är den bästa dagen, då har man allt framför sig och alla idéer om vad man ska göra. Lördagen är också en bra dag, man är ledig och hinner göra en del av det där man hade tänkt, man hinner vila och njuta lite. Sen är det söndag som är lika med söndagsångest! Jag har grymt mycket söndagsångest, speciellt nu när tävlingssäsongen har dragit igång och man inte hinner med någonting. Förstår inte vart tiden tar vägen?


Mina planer för helgen är väll idag, rida och fixa inför tävlingarna sen hoppas jag även på att hinna umgås lite med min käre bror också. Imorgon blir det tävling sen bio med min snygging på kvällen = sen sen kväll! Men det är det fan värt! På söndagen blir det tävling igen och sen inget mer planerat än allt jag vill hinna med för övrigt (fixa naglarna, städa, fixa med alla papper i Talangutveckling, spackla, tejpa och måla hallen och såklart umgås lite med nära och kära), så det kan nog bli lite söndagsångest på söndag.


Åh vad jag längtar tills jag får sluta, sätta mig i bilen och åka hem. Det är då helgen börjar!

Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards