Alla inlägg den 17 september 2010

Av Katja - 17 september 2010 19:45

Usch vad dålig jag har varit på att uppdatera, sorry! Det har varit så sjukt mycket det sista.

Vi börjar med i onsdags: Jag var tvungen att jobba över en helvtimme så det var bara att kasta sig iväg till Borås och föreläsningen. Men jag hann hämnta ut min Pandora säkerhetskedja som hade kommit :). Så nu ska jag bara sätta på den, ska försöka komma ihåg att lägga upp en bild så ni får se mitt fin fina armband :). Föreläsningen var skit bra, kul att lära sig om hästens hovar. Det är något jag inte kan alls mycket om men det är ju sjukt viktigt för hästen! Föreläsningen höll på till 21,00 så jag var inte hemma förens 11 tiden då var det bara att plumsa i säng. Vi fick ett nytt schabrak av Talangutveckling, ett som vi kan träna i. Vi har ju fått ett tidigare som vi kan tävla med. Alltid kul att få saker!

Torsdag: Då var jag fast på jobbet ända till 17,30 riktigt segt, blev att jobba 10 timmar! På vägen hem så plockade jag upp Daniel och så lämnade vi in hans bil på vägen hem till mig. När vi kom hem var klockan 7 och jag var dö stressad. Så tyvärr fick hästarna vila (Mario skulle vilat i vilket fall som helst) för det blev så sjukt sent och jag ville komma i säng eftersom det blev så sent på onsdagen. Men jag hann fixa en hel del hemma och mysa med pojkvännen min. Sånt måste man också få ta sig tid till.

Fredag: Idag var det en normal dag på jobbet tack och lov. När jag kom hem så gick jag direkt ut till stallet och fixade och red båda två. Mario var kalas fin! Nu har jag ducshat och fått i mig lite mat och sitter och väntar på att Carolina och Rebecka ska hämta mig så ska vi åka till Skövde för att gå på bio. Vilken film det blir återstår att se. Men nu ska jag göra mig iordning.

Ska försöka uppdatera bättre hädanefter!


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards