Alla inlägg den 1 september 2010

Av Katja - 1 september 2010 23:45

Du är solen i mitt liv.

Det är du som ger mig min energi, min kraft.

Du är lika livsnödvändig för mig som solen för människan.

Det är du som är min lycka i livet.

Det är du som får mig att le.

Du ger mig fjärilar i magen, en bubblande känsla, precis som en champange flaska.

Ett leende sprider sig över mina läppar vid tanken på dig, jag blir alldeles varm inombords.

Du gör mig knäsvag med dina kyssar, dina blickar.

Dina händer mot min kropp får mitt hjärta att slå allt hårdare.

Du är min själsfrände, min andra halva.

Du är mitt livskärlek, min drömprins.
Du är min nutid och min framtid.
Du är mitt allt. 


Jag älskar dig Daniel <3

Av Katja - 1 september 2010 21:44

Träningen gick bra faktiskt. Jag känner att jag är lite lojj i kroppen, men beror antagligen på smärtan i armen. 

Cancan har verkligen utvecklats det sista och var hur lydig som helst! Så nu får jag börja rida framåt igen.. Kul att känna att det går åt rätt håll, men det känns bra inför helgen :).


Nu måste jag sova, väckarklockan står på 05.30 :(. Ska åka buss till jobbet imorgon, segt! Sen rida båda när jag kommer hem. Vill ju få lite gjort hemma också men det är bara att glömma! :(.

Dock delar jag inte sängen med min snygging inatt, känns jätte tomt och ensamt. Saknar honom! 


Nattinatti
Pusselipuss 

Av Katja - 1 september 2010 17:51

Åh vad seg jag är! Just nu ligger jag i soffan, kollar på Bones och laddar inför träningen. Dock gör armen fortfarande sjukt ont, blä! :(

Så jäkla trött på att den ska göra så ont. Enda fördelen är att man kan tröstäta massa gott utan att få dåligt samvete ;). 


Nä, dags att gå ut och fixa stallet :).

Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards