Alla inlägg den 18 september 2010

</3

Av Katja - 18 september 2010 20:55

De är gudomligt att förlåta, men omöjligt att glömma..

Av Katja - 18 september 2010 11:20

Nu är jag snart klar på jobbet och ska bege mig hemåt. Tänkte åka och köpa lite foder på vägen hem om det är öppet. Sen blir det stallet, har hand om Ankis hästar i helgen också. Ska rida båda två, packa inför imorgon och tvätta bus ponnyn.


Har en stor klump i magen och vill bara dra täcket över huvudet och gråta..

 

Pusselipuss

Av Katja - 18 september 2010 08:00

Ja, idag tycker jag lite synd om mig själv för att jag sitter på jobbet kl.8 en lördagsmorgon, inte helt okej! Men det är iaf bra betalt, hoppas jag och det blir inte så många timmar idag :).


Det blev "I rymden finns inga känslor" igår, jag tycker den var skit bra! Den hade humor, kärlek och lite lite spänning :). Man visste inte alls vad som skulle hända, oväntade vändingar hela tiden och den var inte så lång. Riktigt annorlunda men bra!


Dags att jobba.

Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards