Alla inlägg den 15 september 2010

Av Katja - 15 september 2010 17:30

Ja då sitter jag i bilen på väg till Borås för föreläsning i hovlära och hovvård med Mikael Knap, ska bli riktigt intressant! Ska försöka uppdatera när jag kommer hem :).


Pusselipuss

Av Katja - 15 september 2010 12:16

Det är inte kul att vara tillbaka från semestern, skulle gärna haft semester ett tag till. Fast så tråkigt är det inte tycker jag, lite smått skönt att komma in i rutinerna igen.

Men har börjat fundera över vad jag vill göra för små roliga saker i höst/vinter. Man måste ju ha något att se fram imot så här kommer min lista på vad jag vill göra i höst/vinter och som jag ska försöka förverkliga :)

  • London resa, julhandla
  • Hockey
  • Sthlm horse show
  • Jul på Liseberg
  • Skidresa (får bli efter nyår)
  • Solsemester (får bli efter nyår)
  • Bowla

En liten lisa iaf med planer.

Snart dags för lunch :)


Pusselipuss

Av Katja - 15 september 2010 07:17

Då var man tillbaka på jobbet igen då. Massa massa prov inne så det blir mycket att göra idag!


Sov inte alls bra inatt, hade jätte svårt att somna, mycket tankar i huvudet och sen kändes det väldigt konstigt att sova utan Daniel L.
Jag och Daniel har föresten varit tillsammans i 22 månader idag! <3 Puss på dig hjärtat.


Nä nu måste jag jobba så vi får någonting gjort idag.

Pusselipuss 

Ovido - Quiz & Flashcards