Alla inlägg den 5 september 2010

Av Katja - 5 september 2010 21:30

Idag har jag varit och tävlat igen. Fast idag var det super Mario som fick följa med. Han var helt fantastiskt fin och hoppade hur bra som helst. Det var jag och Anna som åkte, första tävlingen som jag har åkt själv på utan någon förälder. Galet bra känsla! Kul att känna att man klarar sig själv och skönt att mamma kan få slippa lite. Var jätte kul att åka med Anna också, va hade en kanon dag i solen!

Mario var dubbelnolla första klassen var vi dubbelnolla efter en kalas bra runda och vann med drygt en sekund! I andra klassen så fick jag trycka på honom i kombinationen och efter det fick jag aldrig upp honom igen. Så han kraschade i ett hinder och sen rev sista också. Men jag är super nöjd ändå!


När jag kom hem så var jag ju helt slut men det var bara att se till att inte sätta sig ner. Jag fixade stallet, red ut med Anna. Det var en äventyrlig tur det, haha. Sen plockade jag i ordning hemma och tejpade och målade en vägg till i hallen, bäddade rent i sängen och sen dog jag totalt!


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards