Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Mentalträning

Av Katja - 22 september 2010 14:00

Jag har tänkt en del. Jag får ju lära mig så himla mycket inom Talangutveckling och allt handlar faktiskt inte om hästar utan om oss själva. Jag skulle vilja dela med mig av den kunskapen jag får så jag kommer skriva ett inlägg om dagen om mentalträning, saker att tänka på, träna på, lite allt möjligt som vi har fått med oss från våra föreläsningar. Så håll utkik i bloggen vid kl.14 varje dag :). Alla inlägg som handlar om mentaträning kommer jag lägga ut under kategorin - mentalt, så du lätt kan hitta informationen.


I hope you like it,

pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards