Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Ännu en sjukdag

Av Katja - 22 september 2010 07:14

Usch, jag blir hemma från jobbet idag också. Har fortfarande feber, ont överallt, ont i huvudet plus att jag har blivit snuvig och hostar som en galning :(. 

Men jag har laddat upp för en riktigt vilodag idag :)


  


Men som sagt så kommer städerskan vid 9, då är det ju inte så kul att ligga här medans de städar. Så jag tänkte åka hem till mitt hjärta och överaska honom :). Han kom hem från jobbet vid 1 tiden i natt så han lär ju sova som en gris ;). Men det ska bli kul att få överaska honom med att krypa ner brevid honom för en gångs skull :).


Ha en bra dag

Pusselipuss 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards