Direktlänk till inlägg 25 september 2010

Trygghetszon

Av Katja - 25 september 2010 14:00

Vi har en egen trygghetszon, du kan tänka dig den som en cirkel och inom den känner vi oss trygga. Allt vi gör som vi vet att vi klarar av, har gjort förr och är trygga med är inom trygghetszonen. 

Men vi behöver komma ur våran trygghetszon för att utvecklas. Det gör man genom att gå utanför trygghetszonen. Våga göra saker du inte har gjort förut, svårare uppdrag. Ta lite i taget så kommer du klara det galant!


Våga tänj på dina egna gränser


Pusselipuss

 
 
Pernilla

Pernilla

28 november 2010 13:24

Hej,

Jag tycker att du beskrev vad en trygghetszon är på ett jättebra sätt så jag undrar om jag får citera dig i ett inlägg jag skriver om just trygghetszoner. Jag ska nämligen göra en egen julkalender med olika teman varje dag och den 4 dec kommer jag skriva om trygghetszoner.

Kramar Pernilla

http://pernillabjorklund.blogg.se

Katja

28 november 2010 20:54

Det går jätte bra :). Länka gärna :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards