Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Sjuk :(

Av Katja - 21 september 2010 09:27

Usch, jag ligger hemma och är sjuk. Hate it! Har massor att göra så ligger jag totalt död i soffan :(.


Saknade min underbara älskling på tok för mycket igår när jag gick och la mig, kunde ju inte låta bli att säga det till honom. Stackarn, han kände sig säkert tvungen att komma (A). Men han överaskade mig och kröp ner i sängen brevid mig inatt, han jobbar till midnatt eller något sånt. Underbart var det iaf! Känner mig lite taskig, men men. Jag tror han tyckte det var mysigt också ;). 


Jag har faktiskt varit lite duktig på morgonen för jag har klippt Mario, så nu är han jätte prickig :P. Haha så söt, han ser ut som Lilla gubben (Pippi Långstrumps häst). Dock var jag helt slut efter det, så det märks att jag inte är helt frisk :(.

Jag ska försöka ta hand om mig själv och göra nytta hemma idag, får väll se hur det går ;).


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards